Soundbar, wat te doen...?

Ben op zoek naar een systeem wat makkelijk in gebruik is. Een goed geluid heeft en niet de hoofdprijs heeft. Ben nu aan het twijfelen tussen Bose, Sonos en Harman Kardon. Wie kan mij voors en tegens van deze systemen asnreiken?
Ik neig richting de Harman Kardon Citation, met later de Sud s erbij.

Wat doen mensen zichzelf allemaal aan, iedereen weet het maar niemand handel ernaar.

Geluid is net zo persoonlijk als smaak en kleur, plus dat hier nog een flinke dosis emotie bij komt kijken.
Neem hier gewoon de tijd voor en maak een persoonlijke top 3 en ga deze beluisteren of vraag om een demo model. Vaak ben je dan wel meer geld kwijt, maar geloof me. Dat is dan wel zonder enige twijfel en een echt voldaan gevoel…

Het leven kan zo simpel zijn, maak er gewoon een avontuurtje van :wink:

Zoals Thepeet al aangeeft is smaak heel persoonlijk en luisteren het beste om te vergelijken.

De citation lijn is op dit moment een van de modernste audio systemen, daarmee bedoel ik, je kunt veel verschillende muziek platformen aansluiten en ze ondersteunen spraaksturing.

Ga je voor eenvoud dan is Bose erg eenvoudig, wellicht niet het beste Hifi product qua klank. Wel erg gebruiksvriendelijk en compact.

Sonos is vrij prijzig en beperkt in de mogelijkheden.

Zoek je echt hoge kwaliteit? Bekijk dan de producten van Bluesound eens.