Niet tevreden over

Helaas krijgt mijn waarschuwing geen gehoord en kan ik niet meer tijd hier aan spenderen. Vandaar dat ik het bericht heb verwijderd.

@MaartenBW: Ik ken het eerdere bericht. En ik begrijp jouw woede over het eruit halen deels ook wel. Maar ik ben toch niet erg blij met het opnieuw plaatsen.

Er is kennelijk iets heel erg verkeerd gegaan in jouw geval. Dat is niet goed. En daar mag je best iets over schrijven - maar een forum is daarvoor denk ik niet bedoeld. Schrijf een review, of zoek op een andere manier contact - ook al is dat lastig - maar val andere gebruikers niet lastig met een privé frustratie tenzij je concreet voor iets kan waarschuwen.

Ik heb jouw vorige bericht gezien - voor het verwijderd werd. En ik was toen verbaasd omdat het daarin geschetste beeld me wel erg onwaarschijnlijk voorkwam, maar vooral omdat niemand van Hifi Corner erop had gereageerd. Ik heb het bericht zelfs gebruikt als voorbeeld in een mailtje aan Hifi Corner over het niet reageren op posts.

De respons van Hifi Corner in het forum - en alle andere communicatiekanalen - is al een tijdje niet erg snel. Maar wellicht was mijn berichtje over hun onzichtbaarheid wel de trigger dat ze wel iets gedaan hebben. En in dit geval hebben ze het bericht eruit gehaald: hun goed recht als moderato. Ik had persoonlijk gekozen voor een zichtbare reactie, maar goed, dat is hun eigen keuze.

Op dit moment vraag ik me vooral af wat je nu wil bereiken met opnieuw posten. HiFicorner verkoopt niets meer en kan dus niet eens meer iemand oplichten. En je waarschuwt niet, maar uit alleen jouw persoonlijke frustratie en dan ook nog in uitermate sterke en beledigende bewoordingen…

Een forum is volgens mij géén plaats om een vete uit te vechten. Als ik jouw beschuldigingen zie lijkt deze vete af te stevenen op een rechtszaak: wegens wanprestatie (door Hifi Corner) óf wegens smaad (door jou).

Maar hoe dit dan ook verder moet: val de andere gebruikers van dit forum niet lastig met jouw frustratie…

Dit is helaas niet mijn tijd waard, dus ik verwijder maar gewoon het bericht.

Goed plan. En hopelijk komen jullie er - buiten beeld van dit forum - alsnog uit.

Beste Gerard, namen van werknemers noemen is inderdaad niet zo sjiek, ik snap dan ook dat de moderator het bericht heeft verwijderd. Wat ik echter niet snap is dat Hificorner geen reactie geeft, doorwijzen naar dit forum is niet voldoende, ze zijn wettelijk verplicht ondersteuning te bieden na een aankoop. Ik zou dan ook adivseren alle mogelijke kanalen te gebruiken om met ze in contact te komen, of anders een officiele klachten in te dienen.

Hallo Maarten,
We hebben je vorige berichten verwijderd en omdat deze zo ontzettend onvriendelijk zijn hebben we hier ook bij gelaten. Daarnaast is het probleem ons onduidelijk. Je hebt gewoon garantie in heel Europa, daarom bestaat het dealer netwerk en Hificorner heeft altijd 100% uitsluitend producten verkocht met een dealer netwerk in de Benelux. Waardoor je bij honderden winkels in de buurt altijd terecht kunt voor snelle afhandeling van de garantie. Daarnaast hebben we met alle fabrikanten de afspraak gemaakt dat je daar ook om ondersteuning kan vragen wat ook elke fabrikant doet.

Je hebt ruim een jaar geleden aanspraak gemaakt op garantie en dat is ook gewoon afgehandeld. Dat je ruim na je aankoop niet meer tevreden bent over je producten is iets anders dan een defect. Je geeft aan dat de geluidskwaliteit van je Bowers & Wilkins speakers niet goed zijn, dat lijkt meer op persoonlijke smaak die dan op een defect. B&W Nederland heeft je hierin ook geholpen en Hificorner kan je hierin niet verder helpen, simpelweg omdat je product niet defect is. Als dat wel zo is dan staan wij en Bowers & Wilkins gewoon klaar om je te helpen.

Wel vragen we je om normaal te doen, niet te schelden, medewerkers onterecht belachelijk te maken. Voor nu helpen we je pas weer als je normaal met ons wilt communiceren dat zelfde geldt ook voor de leverancier.

Gr
Hificorner - Erik

1 like